booso
booso jest fabryką ubrań, bucików i akcesoriów dla dzieci. Niezwykła linia produktów sprawia, że booso jest marką dla najmłodszych trendsetterów, niesamowicie szybko zdobywającą popularność wśród mam i tatusiów modnych maluchów. Wyjątkowość produktów booso polega na genialnych w swej prostocie bezszwowych projektach, wykonanych z najwyższej jakości materiałów (w tym z bawełny organicznej), zapewniających komfort i robiących wrażenie na odbiorcach w każdym wieku. Firmę założyła dwójka młodych architektów. Od początku działalności w 2012 roku marka booso zdobywa rzesze fanów, których liczba na Facebooku przekracza 12 tys.

Nasza praca polegała na zaprojektowaniu logo oraz pozostałych elementów identyfikacji wizualnej, w tym projektów opakowań (na podstawie pomysłu twórców). Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy również pierwszą wersję sklepu internetowego, który od tamtej pory przeszedł już transformację.

  • Klient: booso
  • Zakres projektu: Identyfikacja wizualna, Projekt opakowań, Sklep internetowy
  • Data: 2012
booso - logo od BONLAO
booso - studium przypadku BONLAO
Zobacz inne Case Study